vasario 12, 2019

Maistas plaukams: produktai skatinantys plaukų augimą

Maistas plaukams: produktai skatinantys plaukų augimą

Tikriausiai bent kartą visi esame girdėję pasakymą:“Tu esi, tai ką valgai.“ Viskas, ką mes valgome atsispindi mūsų odoje, plaukuose, savijautoje ir psichologinėje sveikatoje. Bandykite išsiaiškinti kas yra maistas plaukams?

Skamba keista, ar ne? Kas čia per nesąmonė? Rekomenduoju atlikti nedidelį eksperimentą: suvalgykite šokoladuką su kava ir pasakykite kaip jausitės po valandos. Kitą dieną pasidarykite šviežių salotų ir padarykite tą patį. Tikriausiai po salotų nuotaika ir savijauta geresnė, nei suvalgius šokoladuką. ;)

Jeigu veido oda atrodo pavargusi ir papilkėjusi, galvos oda išskiria sebumo daugiau, nei įprastai, o plaukai atrodo sausi – tikriausiai metas atsižvelgti į tai, ką ir kaip valgome.

Noriu pasidalinti super produktų sąrašu, kuris padės netik odai tapti gražia ir skaitesne, bet ir jūsų plaukai neliks nepastebėti.

biotinas

Kiaušiniai ir jogurtas

Vitaminas B ir B5, kuriuos turi kiaušiniai, jogurtas ir varškė, padidina kraujo apytaką galvos odoje ir užtikrina sveiką plaukų augimą. Produktai padeda užkirsti kelią slenkantiems plaukams ir suteikia jiems pūrumo.

Guava

1 guava turi 112 kalorijų, iš kurių: 23,6g angliavandenių, 1,6 riebalų ir 4,2g baltymų. Joje gausu skaidulų ir vitaminų A, B3, B-6, C ir K. Šie vitaminai padeda apsaugoti plaukus nuo skilinėjimo ir užtikrina, kad jie taptų stipresniais.

Saldi bulvė/batatas

Turi vitamino A, kuris padeda galvos odai gaminti sebumą, kuris plaukuose išlaiko natūralų blizgesį ir plaukai atrodo gyvybingesni.

Lašiša

Lašišoje gausu baltymų ir gerųjų riebalų, kurie yra reikalingi mūsų organizmui. Omega 3 riebiosios rūgštys rūpinasi, kad plaukai nebūtų sausi ir mažiau elektrintųsi.

Cinamonas

Turi daug naudojos mūsų organizmui ir viena iš jų – kraujotakos gerinimas. Puoselėja plaukų folikulus ir padeda plaukams atrodyti sveikiems. Galite iš naujo atrasti kavą, pagardinę ją cinamonu.

Chia seklos

Nors šios sėklos atrodo mažos, bet jose gausu baltymų ir Omega 3. Tai tikrų tikriausias maistas mūsų plaukams!

Lęšiai

Baltymų ir geležies šaltinis! Juose gausu folato, vitamino B1  ir mineralų.  Jie laikomi ekologišku produktu, nes savyje nekaupia nitratų, radionuklidų ir kitų toksinų.

Migdolai

Juose itin daug baltymų ir gerųjų reibalų. Taip pat mangano ir seleno.


 Manganas aktyviai veikia baltymų, riebalų, angliavandenių apykaitą, palaiko reikalingą cholesterolio kiekį kraujyje, veikia hemoglobino susidarymą, lytinių liaukų funkciją.

Selenas padeda palaikyti normalią plaukų ir nagų būklę, skydliaukės ir imuninės sistemos veiklą bei spermatogenezę.

Įtraukite šiuos super produktus į savo mitybą ir galėsi džiaugtis sveikesniais plaukais, gražesnia veido oda, stipresniais nagais ir pagerėjusia sveikata. Valio! ;)

Kviečiu skaityti kas yra biotinas ir kaip jis pagerina plaukų būklę. https://www.gerdakerpa.lt/mityba-plaukams/kas-yra-biotinas/